Followers

Sunday, January 1, 2012

Cerita Kolej 6 : Ahlan Wasahlan 2012 ^_^

السلام عليكم ورحمة اللة

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah,, saat tinta ini ditulis,, jam sudah menunjukkan tepat 11.58 malam.. bermakna hanya tinggal 2 minit sahaja lagi kita akan menjejak ke Tahun Baru 2012.. Syukur alhamdulillah kerana smpai saat ni,, kita semua masih diberi nikmat oleh Allah utk bernafas dan menikmati segala nikmat kurniaanNya. =)

Tahun 2011 byk melakar kenangan utk aiza,, sama ada pahit,, manis,, tawar.. senang cter,, sume perisa dan perasa lah ade.. baru la namenye rencah kehidupan,, ye dak?? hehe.. juz nak review sekilas kenangan kenangan aiza sepanjang tahun 2011 ni... =)

Kenangan manis :) = dapat 2A+ 6A 3A- dlm SPM
Kenangan pahit :( = kehilangan atuk yg tercinta
Kenangan mengelirukan = nak pilih hala tuju lepas SPM
Kenangan terharu = tgok abah menangis masa dpt result SPM =')

byk la lagi kenangan2nya.. kalo nak diceritakan mlm ni,, smpai bile xabes..heeeeee~ 
dikesempatan ni jugak,, aiza nak ucapkan tahniah kpd salah seorg sahabat batch 55 KISAS sbb tanggal 31 Disember 2011 telah menjadi tarikh keramat buat beliau.. beliau telah selamat diijabkabulkan dgn seorg senior kami ( batch 54 ) KISAS,, pd arini... Alhamdulillah.. aiza doakan semoga mereka mendapat rahmat dr Allah dan kekal hingga ke syurga.. amiin :)


urm,, beberapa hari kebelakangan ni,, aiza rasa hati aiza xberapa tenang.. masalah HATI.. seperti semua sedia maklum,, sbg seorg remaja,, peringkat umur skang ni,, mmg xpelik kalo ade masalah hati.. cuma,, atas kita utk control perasaan kita.. alhamdulillah,, dgn bantuan Allah,, dan xlupe jugak dorongan dan nasihat dr sahabat sahabat aiza,, aiza berjaya kawal perasaan aiza.. dan kpd org yg berkenaan,, andai kata anda terbaca post kali ni,, aiza mohon berjuta kemaafan kerana mungkin aiza da menjebakkan diri anda ke dalam masalah ni.. mohon maaf sekiranya aiza dah bgy saham dosa kat anda sama ada secara langsung ataupon tidak langsung.. kalau betul jodoh kite bersama,, biarlah Allah yg mengaturnya.. biarlah masa yg menentukannya.. insyaAllah,, doakan yg terbaik utk kite semua.. kalau da jodoh,, xkemana.. tapi,, kalau ditakdirkan jodoh kite tak bersama,, aiza redha dgn ketentuan Ilahi.. sape lah aiza nak lawan takdir.. =) 2 days had taught me a lot about this relationship.. thanks :)

insyaAllah,, azam tahun baru ni,, aiza akan cube menjadi yg terbaik dr seluruh aspek. memandangkan tahun ni menjadi tahun penentuan aiza utk masa depan aiza,, so aiza harap,, aiza dpt berubah ke arah yg lebih baik,, insyaAllah.. 

wassalam =)



6 comments:

D-SIM said...

salam tahun baru masihi :)

fAdZ JunIOr said...

salam tahun baru juga =)

Teacher J said...

semoga hidup gembira sentiasa. feel free to share if there's anything, okay. i'm here :)

fAdZ JunIOr said...

orait dear..i will ^_^

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

balik-balik cite kawen...
ada bau-bau jeles nampaknya...

fAdZ JunIOr said...

ahahha..biar laa..

ade la ckit bau bauan tu.. XP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mari Dengar =)